tisdag 1 september 2009

Arbetsglädje!

Precis som förra tisdagen har jag haft en väldigt lång dag på jobbet. Först vanlig arbetsdag. Sedan föräldramöte. Kändes som att det gick bra, för oss som arbetslag och för mig personligen. Känner mig så himla mer avslappnad när jag står och pratar inför människor nu för tiden. Det börjar sjunka in nu att jag faktiskt kan det här, jag vet vad jag sysslar med! Vi kan verkligen stå för vår verksamhet och jag kan uttrycka varför. Känns så otroligt skönt att börja få auktoritet inom mitt yrke! Tänk vad bra det kan kännas om tio år då! Hihi!
Efter vi slutat körde Inza mig hem. Sååå skönt, lyx för mig! Inget cyklande, ingen buss, yay! Sen dess har jag varvat ner med att läsa ett (stort) gäng bloggar och slappkolla på Fejjan. Mycket mycket mycket trött! Dags att sova, som alltid tidig onsdag.
Puss och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar