tisdag 15 september 2009

Olatning följt av latning.

(Klicka på bilden och se segelbåtarna under bron!)






Med en bebis i hemmet ligger man inte och nannar hela förmiddagen minsann. Men rätt gött att vakna helt pigg en tidig söndagsmorgon. Händer sällan annars... Vi käkade frukost i lugn och ro, innan vi begav oss ut på äventyr. Riktigt härlig söndagspromenad! Stegade ner till Västra hamnen, där vi strosade runt, drack kaffe och tittade på hus. På vägen hem fick jag köra vagnen (så himla mycket lättare än åbäken vi har på jobb!) Låtsades lite lite att det var min. Hihi!

På eftermiddagen for vännerna hemåt sig och jag slog mig ner i soffan. Därefter gjorde jag inte många knop mer den dagen. Men det unnade jag mig! Haha!

Utstyrsel: klänning, kofta och leggings-hm, hundskorna, väska-monki, klocka-calvin klein

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar