onsdag 9 september 2009

Vardagar passerar.


Alldeles vanliga vardagliga dagar passerar förbi i en strid ström. Inte så mycket att säga om det.
Idag var det lite lugnare på jobb än i måndags och tisdags. Mer personal och strukturerat arbete ger resulatat! Igår stannade jag lite extra för att planera en stund, men fick inte så värst mycket gjort. Dock skönt att varva ner i fred, när alla andra hade gått hem.
Onsdagar är ju min tidiga dag, så när jag kom hem i eftermiddags la jag mig på sängen och läste jobbtidning (Förskolan) och sen somnade jag. Efter en timme tvingade jag mig upp för att äta. Pasta pesto för andra dagen i rad. Enkelt och gott, så varför inte.
Sedan var det dags för något kul i alla fall. Stack till Titti och Fredriks nya lägenhet. Spännande! Vi börjar bli vuxna nu, folk köper bostadsrätter och hus till höger och vänster. Även jag! T och F höll på och renovera i sitt blivande sovrum för fullt. Sen kom även Ida och hennes hund Nova dit. Husesyn och snack en stund, trevligt. Och lägenhet kommer säkert bli hur fin som helst!
Nu har jag just kollat på Tru Blood och den där Chanel-serien (är så svag för välgjorda dokumentärserier, särskilt franska, hihi). Samtidigt typ. Hade redan sett TB-avsnittet, men det var värt och se lite en gång till. Och har man inget bättre för sig så...
Puss och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar