måndag 21 september 2009

Opepp och opiff.




Jag håller på att få visdomständer (antar jag) på båda sidorna i underkäken. Det gör ont! Ont i hela käken, upp förbi öronen och vidare ut i pannan, precis ovanför ögonbrynen. Känner mig helt grinig dessutom. Förstår precis hur barnen på jobb har det när de får sina tänder. Jag biter dock inte på allt som kommer i min väg...

Kan även ha drabbats av en släng måndagsdeppighet. Det inträffar vanligtvis när klyftan blir för stor mellan helglyckan och vardagsslitet... Även om ett gäng bilder på den här bloggen gjorde mig lite gladare och fick mig en smula inspirerad. Speciellt tjejen med mustasch-halsbandet. Ett sådant vill jag också haaaaaaa!

Blev också lite bättre till mods av gulliga sms från R och från Titti. Jag är söt även som grinig samt saknad. Inte fy skam det, inte alls!

Idag blir det tidig sänggång, trots sen jobbstart imorn. Läsa bok. Sova sova sova. Imorn börjar vi om!
Puss och godnatt
Opiffigaste måndagsutstyrseln: mössa+topp+topp-hm, jeans-levis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar