måndag 7 september 2009

Zzzzzzzzzzzzz!

Arbetade intensivt och koncentrerat hela dagen. När jag kom hem upptäckte jag att jag var helt slut. Åt, läste bloggar, somnade på soffan. Sov inte så länge, men känner mig helt mosig. Får bli tidig sänggång ikväll. Typ snart.
Hittade en person från det förflutna på facebook idag. Vi bodde ihop i Lund för en herrans massa år sedan. Tappade kontakten, men så dök en bekant nuna plötsligt upp där på fejjan idag. Påminnelse om hur tiden går. Redan sju år sedan jag flyttade till Skåne. Herregud! Gammal tant, yes I am. Men han är ännu äldre. Haha! Kul att snoka lite och höra vad folk har för sig iaf.
Prognos för morgondagen: åter full rulle på jobb och tröttmösse-kväll.
Måste komma ihåg att ringa min vän som ska hälsa på till helgen. Ser fram emot det. Hoppas nu alla inblandade får hålla sig friska, vädret är fint och allt blir alldeles underbart!
Puss och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar