torsdag 24 september 2009

På väg tillbaka.

Tror att jag drabbades av någon slgs mini-utbrändhet. Haft en månad med oootroligt intensivt på jobb, men jag har bitit ihop och kämpat på och inte riktigt tänkt på det. Sen har det ju vart rätt mycket på helgerna också. Plus en lågintensiv förkylning. Och jag är ju inte jätteduktig på att gå och lägga mig i tid. Så fick jag ju ont pga av tänderna i början av veckan, vilket sen ledde till otrolig huvudvärk. Och så ont i bihålorna. Och deppighet och den stora stora tröttheten. Ja, hela fadderullan!
Igår gjorde jag något åt det. Gick och la mig klockan fem. På eftermiddagen. Sov till tio, var uppe nån timme och sen tillbaks till sovandet. 12 härliga timmar blev det! Otroligt väl spenderade timmar! Idag har jag vart piggare, om än fortfarande med huvudvärk. Känner att jag är på väg tillbaka till mitt vanliga lilla jag. Skönt!
Imorn är det fredag, kort jobbfredag dessutom. Lovely! Har inga större helgplaner. Bör väl försöka vila en hel del, så jag blir helt fri från den här sjukligheten. Speciellt huvudvärken, jävligt irriterande.

Dagens finaste: bara en liten grej. När en kollega på ett möte sa att jag var bra på en viss grej. Då vart jag glad! Känna sina arbetskamraters förtroende är fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar