tisdag 29 september 2009

Kvällsmat.



På vardagarna äter jag oftast lagad varm mat på jobbet, så när jag kommer hem känner jag mig sällan motiverad att laga riktig middag. Speciellt inte när man ska äta själv. Så vanligtvis blir det något väldigt enkelt. Vanligtvis blir det vaniljyoghurt. Jag är helt beoende av den göttiga mejeriprodukten! Det har helt gått över styr, från kärlek till missbruk! Hihi. Äter det varje dag till frukost och nästan varje kväll likaså. Varierar dock tillbehören något; musli, flingor, solrosfrön, russin, kanel, sylt, osv, i olika kombinationer. Fina grejer minsann!

Idag ansträngde jag mig en gnutta mer. Jag har -utöver yoghurten- en stor förkärlek för röror. Alla sorter! Det mesta går att göra till en röra. Och det mesta blir godare i form av röra. Haha! Idag vart jag sugen på äggröra, så då blev det så. Ägg, majonäs, räkor, dill, svartpeppar och salt. Gojs gojs färdigt! På saftigt danskt rågbröd tillsammans med chai-te. Jag åt fyra sådana. Mätt och go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar