söndag 8 augusti 2010

Utflykt

Rätt som det var blev jag rastlös och var tvungen att åka på utflykt. Så jag for till Halmstad. Där fikade vi, spanade på fina och gömda balkonger och så gick vi i affärer. Jag inhandlade en tröja på Monkis rea för 40 kr. Yeay!

Sedan styrde vi ut till Tylesand.

Där tittade vi på fotoutställning. Henry Diltz ställde ut bilder på en massa rockstjärnor, de flesta från 60-70-talet. Jag är ju jäkligt svag för den tiden, så jag gillart!

Så var det dags för lunch och vi begav oss till ett himla mysigt ställe i Steninge.

Efter att ha ätit en fantastiskt god burgare åkte vi till den sista anhalten för den här utflykten, nämligen Sia glass i Slöinge. Bunkrade upp med massor av glassbåtar och annat smaskigt.
En riktigt härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar