tisdag 31 augusti 2010

Sjuklig

Jag har haft feber och ont i bihålorna de senaste dagarna och därför fått ligga hemma på soffan och lata mig frisk. Har läst Hanna Hellquist bok Karlstad Zoologiska. Den är ungefär som Hanna är i Morgonpasset: ena stunden jäkligt rolig och andra stunden väldigt jobbig. Rak, härlig och lite äcklig, kan man nog sammanfatta den som.

Och så har jag kollat på en av mina absoluta favoritserier från när jag var typ fjorton; Mitt så kallade liv. Så himla bra fortfarande! Man blir alldeles nostalgisk och minns hur man tyckte att Claire Danes var så bra och cool och att Jared Leto var det snyggaste man någonsin skådat (förutom Johnny Depp möjligtvis). Och lite sugen blir man allt på 90-talsmodet igen.

Jag har ätit pasta pesto med tomater och vitlöksoliver och druckit nyttig brämhultsjuice.

Och så mängder av tårta så klart!
Nu känner jag mig redan friskare, så det är bara att dra sig till jobb imorn igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar