söndag 6 november 2011

London - dag 2

Onsdagen började med promenad i höstfint Hyde Park.












Tog en sväng på Harrods. Där var det Christmas overload.



Och så åt vi dyraste lunchen där också. Men vi var hungriga och den var fakstiskt god, så det fick det vara värt.

Medan I och M for iväg på musikal gick jag till Victoria & Albert-museet. Gillar det väldigt mycket! Allra mest förtjust blev jag i de japanska krigarutstyrslarna och så mansklänningen från norra Indien. En sådan vill jag också ha.





Tog tuben in till stan och gick i alla mina favvobutiker, som Cos, Libertys (igen), American Apparel och en vintagetidningsaffär i Soho. Här står jag och utstyrsel-fotar mig själv i provrummet på Urban Outfitters. Som den bloggerska jag är. På mig har jag linne+kofta/kavaj+skärp-hm, jeans-weekdays, skor-asos, armband-present.



Mötte upp damerna igen och begav oss till en pub för en innan-maten-drink.



Och på kvällen blev det middag på en italienare i Blackheath.

Semester alltså, så himla trivsamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar