lördag 5 november 2011

London - dag 1

I tisdags steg jag upp tidigare än tidigt och for till mitt älskade London. Där mötte jag upp Inza och Maria, som åkt en dag före.


Vi fikade och åt mat och gick i affärer hela dagen lång.


Irregular Choice tar i från tårna.

Glada publunchen!

Mitt bästa varuhus i London. Fint hus fyllt med fiiina saker. Fick med mig några hem. Visar er en annan dag.





Kingsly Court.

Les, som vi bodde hos.



Fortnum & Mason. Inget säger väl jul som skyltdocksdamer på knä i burar och lila granar...

Underbara bokhandeln Hatchards. Harry Potter-land.



Middag på Pescatori.


Dagen avslutades med ohyggligt trötta ben, te-drickande och kattgos i Blackheath.
Min totala kärlek för London vällde över mig bara jag klev ner i tunnelbanan från Victoria Station och hurra vad fint det var att vara tillbaka! Någon dag borde jag ta och visa er lite bilder från förr i min bästa stad.

2 kommentarer:

  1. Jaaa, så fint det är i London! En vacker vårdag kanske VI kan åka dit?!! <3

    SvaraRadera
  2. Det tycker jag verkligen att vi ska! Puss

    SvaraRadera