söndag 30 oktober 2011

Mysiga helgen





I fredags kom bästa syster hem till mig, vi åt alla sorters godsaker och kollade på Idol. Sedan gick vi ut för en öl på Belle Epoque. Toppen att både ha hemmamys och att komma ut och se lite folk som är mer än tre år gamla.







I lördags möttes vi upp på stan och gick på shoppingrunda följt av långfika på Systrar och bröder. Fantastiskt fint! Och gott, med kaffe, vaniljbulle och inbakat äpple.

Det här inhandlades: mitt andra par Tuesday-jeans och en jobbklänning (88kr på rea!) från Weekday, två par strumpor från Monki, hårtoning, hårspray och hårnålar från Kicks och ansiktsrengöring från Body Shop. Bara grejer som jag faktiskt behöver. Duktig!

På kvällen for jag hem till Ola för högst trivsamt häng.













Efter massor av skratt och drinkar gick vi till nyöppnade stället Grand. Stort och livat och alla var där-känslan. Jag gillart! Lär bli ett och annat besök där framöver.

Och så var den finfina lördagen över. Idag har jag bara latat mig med pizza och tv. Har en spännande vecka framför mig, så det gäller att vara uppvilad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar