fredag 7 oktober 2011

Cyanide Sisters



Jävlar i min låda vad den här veckan har gått snabbt. Jag hann ungefär bara att blinka så var det fredag igen. Inte mig emot, men lite stressad blir jag allt. Snart är det väl jul och jag vet inte vad jag ska köpa i julklapp! Och inte har jag gjort något superspännande med den här veckan heller. Typ promenerade med Titti (gick väldigt snabbt, pratade väldigt mycket, gillart!), tvättade, var hos doktorn, vara nervös för att min vän födde barn (det gick fint och nu finns Emmy, tjoho!), jobbade sent, somnade på soffan tjugo över sju på kvällen och så lyssnade jag väldigt mycket på Com Truise. En vanlig vecka i oktober. Men tydligen kan även sådana rusa iväg och nu ska jag dra på mig en vit klänning och ett par svarta dr martens och fara iväg och dricka öl med Evelina.
Trevlig helg! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar