onsdag 12 oktober 2011

Den nöjda lördagen

I lördags vaknade jag och kände mig osedvanligt pigg, så jag bestämde mig för att utnyttja denna något ovana känsla till fullo. Började med att steka pannkakor, som jag mumsade i mig med stor njutning framför datorn och 2 steg från Håkan (fin!).


Jag kände mig sedan ännu mer uppfylld av energi och effektivitet, så jag gjorde en röjning genom lägenheten. Disk försvann, papper sorterades, gamla kvitton slängdes och tvätt veks.



Känslan av självbelåtenhet var därefter enorm! Så jag belönade mig med några timmars data och framförallt snicksnack med Emmeli.

Sedan var det min tur att bli en smula väldoftande och finklädd.

Bästa finklädseln är mysfinklädseln!

Utstyrsel: sammetsklänning-weekday, skjorta-monki, leggings-hm, kängor-dr martens.

Och så mötte jag upp Fatuma och Karl och drog på party.





Och efter bisonvodka och Londonnostalgi begav vi oss ut på danstillställning. Jag lyckades sjunga mig hes och dansa mig till träningsvärk i låren, så det får nog allt ses som en lyckad afton.

En extremt ouppseendeväckande lördag, som sällan får äran att tillägnas ett helt eget blogginlägg. Men se, detta var en så gräsligt trivsam dag att den förjänar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar