lördag 19 mars 2011

Pepp-fredagen

Redan när jag vaknade klockan sju i fredags morse var jag så sanslöst pepp. Egentligen helt utan anledning, för helgens planer var mycket diffusa. Likväl var jag pepp till tusen. Det smittade av sig på jobbet, där jag hade en finfin dag med massor av god fika och snälla barn.
Framåt kvällen fanns det bara en sak att göra för att uppfylla peppen. Bjuda hem tre favorittöser och dricka drinkar!

Alltså, mina fina vänner! Här sitter de och ser ut att skämmas något oerhört. Tihi!

Och så matchade de kuddarna och skrattade så att de blev suddiga.

Efter en massa fotande, allvarligt tal om Japan och totalt oallvarligt tal om pojkar så begav vi oss till debban för dans till pop. Och oj vad det dansades!

.




En sådan himla himla bra dag, kväll och natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar