onsdag 2 mars 2011

Myyyyyyyyyyysdag

I söndags mötte jag upp Titti och tog en långpromenad bort till våra gamla hoods på Kirseberg. Där gick vi till Emmaus och kollade på en massa skräp, men inhandlade oss ett gäng böcker med. Jag ska ska visa min favorit en annan dag; Tummens mamma slutar röka.
Sedan traskade vi vidare till Entré för en fika med finaste Lotta.

Chai-latte, chokladboll och så Tittis finger.
.
Lotta var en mycket nöjd kund, efter storshopping.



Glada och sockerstinna begav vi oss därefter hem till Titti för pizzaätande, lek med djuren samt filmtittande. Vi såg The King's Speech. Jag gillade den himla mycket. Fint filmad, trivsam utan att vara puttignuttig, hoppingivande och så rolig på ett så där supertorrt engelskt vis som jag älskar. Och så var det svårt fina tapeter i filmen också. Åh åh åh för den här!
.
Råttan Ann


Observera att Titti ej skakar djuret, Ann slickar bara hennes händer väldigt ivrigt. Hihi.


Astrid och Adrian.
Astrid är alltid väldigt blyg. Förutom när man plockar fram en kamera.


Och när jag kom hem framåt kvällen åt jag godis och datade.
En alldeles fantastiskt strålande söndag!
.
Ps. Den mycket ojämna bildkvaliten kommer av att bilderna är tagna med min mobilkamera. Var lat och orkade inte bära med den vanliga kameran. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar