onsdag 23 mars 2011

Dagens

Dagens humör: glad!

Dagens mående: hungrig, så jäkla hungrig hela tiden för tillfället

Dagens borde: samma som alltid: diska, dammsuga, plugga

Dagens frisyr: samma som alltid: den väldigt raka pagen

Dagens smink: mascara (vilket är ambitiöst för en vardag)

Dagens klädsel: blåvitrandig klänning/tunika från monki och blå cheap monday-jeans. Väldigt mycket jag-klädde-på-mig-klockan-halv-sju-imorse-och-då-vill-man-bara-vara-bekväm-style.

Dagens favoritlåt: jag lyssnar i stort sett endast på tweepop och hiphop för tillfället. Märklig blandning kan tyckas. Men de kompleterar varandra väl. Den här och den här har jag lyssnat på mest idag.

Dagens hatlåt: orka hata

Dagens planer: planerna var att jobba, städa och ha möte med en kille i bostadsrättsföreningen (skriva på fakturor, tjohoo!). Städandet går som alltid trögt, men annars har jag gjort vad jag ska. En väldigt tråktypisk vardags-dag.

Dagens vill ha: nya skor! Alltid nya skor. Och nu tror jag att jag faktiskt behöver det också.

Dagens längtan: jag vill resa någonstans. Snart! Paris, London, Prag, Mallorca, New York... Im not fussy.

Dagens beroende: gjorde upp helgplaner med Emmsan och genast kickade vin-och-chips-suget in...

Dagens tråkigaste: diska. Fy satan, vad jag avskyr det! Och krig så klart.

Lista snodd från Popmorsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar