onsdag 13 oktober 2010

Dom dimmiga dagarna


Dagen började med sol, men så rullade dimman in från havet och det blev som natten igen. Och dimman slog lock runt öronen, la sig på ögonfransarna och hakade fast sig i vantarna. Och jag nynnande på den här låten. Bra start på en vanlig onsdag.
Hade en bra början på hela den här veckan också. På jobb har det varit ostressat och intressant, jag har haft kraft och fått nya idéer.
På kvällarna har jag druckit te med fina vännen Linda och med fina systern. Pratat massor om viktiga saker, kusliga saker, spännande saker, fantastiskt roliga saker. Och syster gjorde mig rödhårig igen. Himla skönt. Nu är jag lite mer jag igen.
Ikväll är det en lite sämre kväll tyvärr. Men jag ska kolla på Bonde söker fru och plugga och fokusera på andra dagar. De bra dagarna som väntar om hörnet. Dom som är lite dimmiga i kanterna fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar