onsdag 9 december 2009

Mys och en nattlig utfärd.





I lördags mös vi mest hela dagen. Gick bara ut för att inhandla middag. Det blev ärtsoppa och pannkakor. Mycket gott!
På kvällen stack Rasmus iväg och träffade vänner och jag drog på förfest. Senare strålade vi samman på Zarathustra. Natten vart dock inte allt för långvarig för mig. När en del av folket begav sig till svartklubb trampade jag hem och nannade sött. Med tanke på den massiva förkylning jag drabbats av var det det klokaste jag gjort på länge. Och inte drack jag en droppe alkohol på hela kvällen heller. Rasmus kom hemsläntrandes klockan sju på morgonen. Han är stark han. Haha.
I söndags vart det ännu mer latande. Totallatning. Läste tidningar, pysslade runt, klappade på det ynkliga knytet på soffan och åt sushi. Framåt kvällen for R hem och jag fortsatte lata mig.
Så var även denna sköna, lagom lata, lagom sociala helg till ända. Jag får ett litet leende på läpparna när jag tänker på dessa dagar. Det är fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar