tisdag 8 december 2009

Långfredag!

Utstyrsel: klänning-monki, kofta+leggings+ullstrumpor-hm, kängor-scorett.


I fredags hann jag med att göra så himla mycket saker. En massa roliga saker dessutom!
På jobb var det fredagstrevligt och fredagströttfnittrigt. När jag kom hem hann jag både städa och sitta och läsa bok en stund. Vid sju mötte jag upp syster med kille och vovve. Vi gick som alltid nu mer först och inhandlade godis, följt av Idol-koll.
Rasmus kom till stan och anslöt sig i tv-soffan. Sedan gick han och jag och träffade Goof och Frida. Hängde en stund på Ölkafét och sedan hemma hos G och F. Mycket trivsamt. Pojkarna var sugna på en sväng till Debaser. Det var inte jag, så jag promenerade hem och datorerade en stund. När jag sovit en halvtimme eller så kom R hem. Med pizza! Det var bara upp och hugga in. Gott avslut på lång, men ack så härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar