söndag 20 december 2009

Entré, micromöss och snögubbar!

Micromus! Tydligen dyra små saker. Ska inte ätas...

Lussekatt? Nej, lusseorm.

Jag trivs i det här mysvädret!


Igår hängde jag med Titti hela eftermiddagen. Vi var på Entré och shoppade lite julklappar och fikade. Träffade hennes bror och följde med och kollade på hans kära husdjur och lyssnade på en finfin låt, The Balcony. Och så fikade vi igen hemma hos Titti och jag höll henne sällskap när hon diskade. Man borde alltid ha någon som sitter och pratar strunt medan man diskar. Hade gjort det hela så mycket lättare!
När jag promenerade hem blev jag vit som en snögubbe. Det snöade konstant hela dagen. Stan var tyst och stilla och bara vit vit vit! Mysdag!

4 kommentarer:

  1. Ja, jättefin! Jag är egentligen rädd för ormar, men en sådan här liten bebis vågar jag mig rätt nära i alla fall. :)

    SvaraRadera
  2. Jag diskade idag igen...men ingen Therese som höll mig sällskap inte!! :) //Titti

    SvaraRadera
  3. Ring nästa gång det är dags, så kommer jag genast farande!

    SvaraRadera