tisdag 18 augusti 2009

Who wear short shorts?

I wear short shorts!
Genom flera somrars empirisk forskning har jag kommit fram till att om du vill komma snabbare till jobb ska du ha korta shorts. Bilar har nämligen en större förmåga att stanna och släppa över en över gatan då. Särskilt om föraren är av maskulint kön samt över trettio.
Som sagt. Jag klämde ännu lite mer kräm ur sommaren och envisades med att ha shorts även fastän skolorna har börjat. Andra verkar tro att det omedelbart blir höst och klär sig i jeans och skinnjackor trots tjugo graders värme. Får vi inte nog av det september till maj?!
Bästa cykellåt idag var: Röyksopp och Robyn - The Girl and the Robot. Perfekt driv i den låten! Både för dans och cykling. Åsså Robyn, hon är bra hon!
Idag har jag för övrigt inget liv. Stängde på jobb, var hemma vid 18.30. Öppnar imorn, 06.30. Alltså måste jag stiga upp klockan 05.00. Jippi yay! Så snart är det natti natti. Måste bara hitta någon slags mat i mitt hem. Svår uppgift.
Puss och godnatt!
Utstyrsel: topp-Bikbok, shorts-hm, sandaler-Indiska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar