söndag 30 augusti 2009

En söndag.






Idag har varit en slappesöndag. Inte på grund av bakfylla utan på grund av förkylning. Vaknade ganska tidigt, men läste sen tidningen länge och satt framför datorn.

På eftermiddagen cyklade jag till Kungsparken för en picnicfika med Titti och Lotta. Mysigt! Uppdatering av nuvarande läge i våra liv... Innan vi for åt var sitt håll tog vi en runda på Åhlens i city. Såg fina vardagsklänningar, bla en i manchester. Och så såg jag en alldeles underbar Rules by Mary-kofta. Åhhhhh, vill ha! Tyvärr kostar den lite grann och jag har en väldigt fattig månad (pga hiskeligt mycket räkningar), så jag hoppas innerligt att den finns kvar om en månad. Så fin den var!

Skulle egentligen åkt och handlat och bakat muffins idag också, men förkylningen tog ut sin rätt. Har suttit framför datorn och legat under filten framför tv:n hela kvällen. Nödvändigt för att orka med jobbet imorn. Får baka imornkväll istället. Och på onsdag. På tisdag är det föräldramöte. Tjohoo! ;)

Klädsel: lika söndagsslapp som mig: skor-bronx, byxor-gina tricot, linne och kofta-hm, väska-second hand
Middag: paj från i fredags, sockerärtor, morot, oliver, fruktsoda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar