onsdag 6 april 2011

Goodbye pants!

De här byxorna har varit mig kära i minst en sex sju år. Så alldeles perfekta i modell och passform. Och med åren så otroligt mjuka och sköna.

Men idag kom dagen jag länge bävat för. Jag upptäckte ett hål i byxorna, på ett tämligen ostrategiskt ställe. Så nu är det dags att ta farväl.
.
Även om jag nog ändå måste spara dom av nostalgiska skäl. Och kanske använda dom någon gång. I alla fall någon gång då man inte behöver böja sig så mycket.
.
Jag tröstar mig med ett äpple. Och en kanin på axeln.
.

De senaste dagarna i övrigt:

måndag - ormskräcken (pga av giftorm på rymmen i grannhuset) samt hältan (pga idogt promenerande)

tisdag - psykbryt (pga livet i allmänhet, mitt i synnerhet)

onsdag - gladare igen och rask kvällspromenad (screw veka fötter!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar