tisdag 19 april 2011

Finsöndag!

Söndagen inleddes med lång sovmorgon följt av långt häng med bästa Titti. Göttade oss i solen på hennes balkong.


Min guddotter Ann var med och hängde en stund också. Hon gillar sitt müslipaket väldigt mycket.




Kaffe och mazarin förtärdes. Det är Tittis och min nationalrätt. När vi blev rastlösa gick vi en sväng på Entré och shoppade en kofta snabbt och effektivt till Titti (och såg den hemska J&J-reklamen som jag visade här nedan).



Sedan vart vi jättehungriga. T gjorde smaskig pizza till sin blivande make och mig. Vi blev så fint omhändertagna! Och så kollade vi på senaste Harry Potter-filmen. Mysmys! Söndagar kan nästan inte bli bättre.

2 kommentarer:

  1. http://domumtitti.blogspot.com/2011/04/darfor-far-du-pryda-min-sovrumsvagg.html

    Kärlek!

    SvaraRadera
  2. Tårar i ögonen och kärlek i hjärtat! Pusspusspuss

    SvaraRadera