fredag 5 november 2010

En gång i tiden fanns inte den här bloggen men det gjorde jag

När jag letade efter mitt bibliotekskort i söndags hittade jag en hög med bilder på mig själv.
Ovan är jag 6, 10, 11, 12, 13, 14 och 15 år gammal.
Väldigt lik mig själv tycker jag nog allt.
Sexårs-fotot hamnade många år senare på studentplakatet. Oerhört söt i moderiktig hockeyfrilla och liten regnbågsbrosch!

Överst till vänster: 16 år, posar för en skoluppgift. Gick media.
Överst till höger: 21 år, foto till passerkortet på universitetet i London.
Mitten: också 21 i London. Minns inte varför jag tog bilderna, men jag minns att jag just hade varit hårmodell och kände mig cool till tusen.
Längst ner: troligen 26 år, foto till nytt legg. Och ja, så där ser jag väl fortfarande ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar