torsdag 11 november 2010

Bebis, kex, stampande fötter och massor av mat

Häromdagen hängde jag med min vän A och hennes två små barn. Fick bära runt på den här lilla människan och sniffa på den goda goda bebisdoften. Man blir bara helt lugn och snäll av det.
Och så får man äta nostalgifyllda Tom & Jerry-kex. Funkar även med kaffe kan jag meddela.

I övrigt har det varit en fullspäckad vecka. Föreläsning där det förekom roliga diskussioner med tyskar, världens kortaste sjuklighet (frisk-jättedålig-frisk på typ tolv timmar) och lill-lördagsmys till exempel.
Idag har jag stampat ut ur ett rum som en sur femtonåring (dock med mycket god anledning, orka folk alltså!), varit på after work med de två bästa arbetskompisarna samt ätit oerhörda mängder mat mest hela tiden.
Hittills har veckan varit som en känslomässig bergodalbana. Puh! Nu hoppas jag att helgen bara blir kul kul kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar