fredag 2 oktober 2009

Veckan gick.

Ännu en favorittröja kommer fram för hösten!
Linne+topp+tröja-hm, byxa-ginatricot.

Aske ville bara äta kvällsmat ur min hand. Blev lite bortskämd, ja.

Sötnos!!!


Någon har bitit mig i bakhasorna.

Sååå mycket hm! Jag borde få betalt av dem!
Mössa, vantar, kappa, kjol, topp, väst-hm, scarf-indiska, strumpbyxor-lindex, kängor-scorett, påse-roskilde, väska-missragtime, hörlurar-ipod


Dagarna passerar. Rätt som det är så vart det fredag och helg underbara helg igen!

Onsdag var det jobb, sen till banken och köa i 45 minuter för två minuters ärende och sedan tillbaka på kvällen för avdelningsplanering. Åt oerhörda mängder mat och gydda tills jag fick magknip. Men en trevlig planering måste jag säga.

Torsdag var det tvätt, men framförallt hundvaktning. Aske var jobbig som satan en bra stund. Skulle hålla på och hoppa och bita. Men på slutet började det ordna upp sig alla fall. Ser fram emot nästa gång vi får hänga, bara han och jag. Som en rejäl utmaning. Utmattande och kul!

Ikväll har jag dammsugit, våttorkat golv och kollat på två filmer. En dokumentär om Broder Daniel och den gamla Tom Cruise-rullen Föräldrafritt. Mycket olika kan man säga. BD gjorde mig nostalgisk som attan! Och vilka fina fina små kids det var i publiken på BD:s avskedsspelning! Lite tårar i ögonvrån även på mig.
Tompa-filmen är ju en klassiker bland collegefilmerna från åttiotalet. Den var lite rolig desssutom för den var totalt 2009 på modefronten...

Lördagen kommer att bli INTENSIV! Fun fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar