torsdag 22 oktober 2009

Genus-pepp!

Posigt värre!


Idag hade vi arbetsplatsmöte och jag höll i en genusövning med mina kollegor, för att starta upp ett mer aktivt jämställdhetsarbete på arbetsplatsen. Mina kära kollegor kan vara en samling svårflörtade damer emellanåt, så jag var en smula undrande till hur detta skulle mottagas. Till min stora glädje verkade de verkligen uppskatta det. Intresse, engagemang och skratt! Fint. Och jag fick applåder. Händer inte varje dag! Dessutom kände jag mig (mot förmodan) inte alls nervös utan trygg och säker när jag stod där och snackade och hade mig. Klarade även av lite kritiska frågor utan problem. Jag kan mitt jobb väl. Skön känsla minsann!
Så ikväll kan jag gå och lägga mig nöjd och glad!

Utstyrsel: kofta-bikbok, klänning+skärp-monki, leggings+strumpor-hm, skor-skorett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar