torsdag 29 oktober 2009

Utdrag från en vecka i slutet av oktober.

Lagade mat.

Pasta med oliver och svamp. Och ett glas mjölk.

Chokladboll(ar) till efterrätt.

Tisdagsutstyrsel: top+bälte-hm, jeans-cheap monday.

Torsdagsutstyrsel: mössa+vantar+leggings+strumpor+kofta+klänning-hm, kappa+skor-monki, sjal-indiska, väska-missragtime.


Torsdagsaktiviteter: snabbtur på Mobilia och fika med syster.

Presenter till föräldrarna samt ett kort med grisar på!
Både mamma och pappa har nyligen fått nya jobb och de håller precis på att flytta från staden jag växte upp i till vår gamla sommarstuga, nu mer ombyggd till villa. Det är sällan man (jag) ger sina föräldrar den uppskattning de förtjänar, men nu ska de allt få var sin liten present. Det är ju för tjutton den mest omvälvande tiden i deras liv sen de fick barn, skulle jag tro.
Min kära mor och min kära far är så bra så bra och jag är så glad att det händer roliga och spännande saker i deras liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar