fredag 16 oktober 2009

Vad synd!

Kan knappt tro att det är sant, men jag längtar lite till jobbet. Trots att jag bara varit hemma i två dagar. Igår missade jag vår belöning för att vi utsetts till Sveriges bästa skolkommun( fin-lunch) och idag missade jag goda fredagsfrukosten. Och framför allt saknar jag att inte få in den där härliga fredagskänslan. Man har jobbat hårt hela veckan och är precis på gränsen till allt det finfina helgen har att erbjuda... Suck.
Men det kan väl ses som rätt stora lyxproblem iofs. Jag har ett jobb att återvända till på måndag ändå. Som jag dessutom trivs med! Det kan jag vara helt nöjd med i dessa tider.
Och i helgen ska jag mysmysmysa. Fint!
Två dagars sjuklighet och två dagars lantlatande får väl bli min version av höstlov. På måndag börjar andra halvan av hösten. Den kommer att bli intensiv! Men jag bör inleda den piggpigg i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar