torsdag 29 september 2011

Johanna och Emmeli och indiskt

















I söndags ägnade jag en stor del av dagen till att städa och dona i mitt hem, men sedan fick jag min belöning. Gick på en skön promenad i solen med syster och så kom Johanna till stan. Vi mötte upp henne och Sandra för middag och bio. Det blev mumsig korma på India, uppdateringar om våra små liv, en kvällspromenad genom stan och så såg vi Jane Eyre. Jag tyckte så himla mycket om den! Hjärta och smärta, fantastiska kragar och råfint foto. Allt som allt en riktig myssöndagkväll!


I tisdags jobbade jag duktigt och var hemma hos Linda och fikade och gullade med bebis. Och på kvällen kom Emmeli på snabbvisit från Bryssel. Åh, vad fint att träffas igen! Vi var ett gäng systrar och vänner som möttes upp på Indian Haweli för att fira detta. Det blev god mat och roligat babbel om konsten att mingla, i-landsproblemjobbiga mobilavbrott och om läskiga djur och konstiga sjukdomar. Finfin kväll som gick allt för snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar