fredag 23 september 2011

Holga





I onsdags var jag och hämtade ett paket, som gjorde mig väldigt exalterad. Det innehöll nämligen bland annat ett nytt batteri till min gamla analoga systemkamera, så nu kan jag äntligen använda den. Ser så gräsligt mycket fram emot när jag får tillbaka den första framkallade filmrullen! Dessutom råkade jag, när jag köpte batteriet, även klicka hem en ny kamera... En alldeles underbar Holga. Åhåjaja, vad skoj det ska bli att fota med den! Totalt omöjligt att veta om det ens blir något av bilderna, men jag gillar bara känslan av att hålla den klumpiga plastkameran i händerna och dra ner avtryckaren och långsamt snurra fram filmen. *nörd*

Fotolyckan firades ihop med syster, falafeltallrik, smågodis och Bonde söker fru. Lysande onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar