torsdag 20 januari 2011

Finaste systerhänget!

Slutade jobb tidigt igår och for och mötte min syster. Hon har varit i Vietnam några veckor och jag har saknat henne en smula (en ganska stor smula, får jag erkänna), så det var himla kul att ses igen. Vi gick och lunchade/fikade och hon berättade allt om sin resa och jag fick uppdatera om vad som hänt hemmavid. De hade haft det så fint och syster hade massor av fräknar i ansiktet. Avis!
Sedan gick vi en runda på stan. Jag skulle egentligen "bara titta", men drabbades av klänningsjukan och råkade komma hem med tre stycken...
Syrran gjorde superreafynd och fick med sig massor av bra saker hem. Bland annat hittade hon en fuskpälsjacka på monki, som hade kostat 900kr. Hon fick betala 100 spänn!
Och så fick jag en liten present från Vietnam. Mina alldeles egna pinnar, eftersom jag älskar sushi. Tack! Får nog proväta med dem imorn, när det är dags att fira fredag.
Bästa myseftermiddagen var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar