måndag 3 januari 2011

Den sista veckan

Promenad på nyårsafton med Emmeli

Det var så dimmigt att man knappt kunde se det frusna havet
och kallbadhuset var endast en skugga.


De sista dagarna 2010 och de första dagarna 2011 var lika fullproppade som ungefär alla andra dagar under hösten. Men de var fullproppade av roliga saker! Jo, jag var ju tvungen att jobba lite, men det var helt mellandagsslappt.
Sådana här saker hade jag annars för mig:
- var på På besök med ett gäng fina människor och drack öl och lyssnade på underbara mattenördkonversationer.
- drack vin med diverse människor
- talade allvar
- drack öl på Tempo
- gick långpromenad
- såg massor av filmer, som tex Narnia, Fargo och Inception
- slappade så mycket på soffan att jag fick ont i ryggen
- firade in det nya året så klart
Sådan fin vecka ändå!
Idag är jag ledig, städar min lägenhet och inväntar finbesök. Ovanligt trevligt för en måndag.
Ok, nu sätter det här nya året igång på allvar och det ska bli så himla bra!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar