fredag 28 januari 2011

Fem dagar

Denna väldigt vanliga vecka har jag:
- jobbat ganska intensivt
- gått på möten
- läst en Kitty-bok (tyvärr väldigt dålig, jag som älskade Kitty när jag var elva!)
- varit på min barnlitteraturkurs och försökt att inte fnissa åt min väldigt lundensiske lärare
- ätit middag med Inza på La Couronne (musslor med pommes och aioli och en chokladtårtbit till efterrätt, ahhh!)
- fått tacosmiddag och kollat på The Social Network hos Titti (maten får en klar femma, filmen en stark trea)
- fått tillbaka min älskade kamera från verkstaden (tacktacktack Titti för hjälpen!)

Och nu är det fredagkväll och jag får belöna mig med att traska bort till Emmlan, där ett glas vin väntar på mig och sedan möta upp fler vänner på någon bar. Gödigt!

2 kommentarer:

  1. Tack tack tack för att du jorde kattbesök och hemköpsbesök med mig. Det förgyllde. Ses på söndag....!!!! :) Puss Titti

    SvaraRadera
  2. What!!!! Jag VET att man ska stava gjorde med G-j-o-r-d-e. Inte jorde... har du varit inne och ändrat i mitt inlägg för såna fel KAN jag inte göra. Eller...kan jag...?? Fyyyyyy

    SvaraRadera