torsdag 9 december 2010

Januari 2010

2009 avslutades och 2010 inleddes med ett dunderfint party i Lund!





Sedan var jag ute och traskade med Aske, som fortfarande var en ganska liten valp.

Så for familjen till Häckeberga slott och firade pappas 60-årsdag. Det var otroligt god mat och fantastiskt fin natur.


Alltså finaste systern ever!



En kväll åt jag middag på Tempo med syster, Emmeli och Johanna.

En annan kväll var det tjejfest där vi spelade tjej-TP (insert valfri genusrant)... Och jag vann! Hemlig skill: jag är skitduktig på skvaller och kändisar.


Och Emsan och jag inledde partyåret på allvar. Mer än så om den kvällen får aldrig yttras på internetet. Hihi.

Syster tog sin socionomexamen och jag var väldigt glad för hennes skull. Och för min egen, för vi firade nämligen med att gå på min favvorestaurang Brogatan och jag åt min favvomat vinkokta musslor och pommes med aioli. Och cremé brulee. Aaah!


Brogatan har det finaste taket!

En och annan kväll gick vi till Debban och dansade allt vad vi orkade.


Och en och annan kväll gick vi till Belle Epoque och drack öl och hade det så himla trivsamt.


Sedan fikades det också en hel del. Till exempel semlor på tantkondis och hembakat hos Lotta.


Och så avslutade jag januari månad med en finfin tur till Göteborg. En av kvällarna spenderades på bästa Skål och på svartklubb. Utmärkt månadsfinal!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar