tisdag 14 december 2010

Februari 2010

Februari bestod av snö, jobb, fester och inte så värst mycket mer. Jag minns att jag började bli så smått trött på vintern, men hade det rätt bra ändå.

Vi hade pizzafest på jobb.
På jobbfesterna är det alltid väldigt mycket sjungande.


Och jag var glad för finaste syster jobbade på mitt jobb hela vårterminen. Gött att få träffas så himla ofta!

Mitt hår gick att ha i flätor för första gången på fyra-fem år. Även om de var fasligt korta där i början. Gillart!

En katt och en Emmeli. På väg ut på något skoj.

Titti räddade en råttbebis från att bli orm-mat och jag blev dess gudmor! Först hette han Orvar, men sedan visade han sig vara en hon och fick snabbt byta namn till Ann.

En kväll hade den ena Lottan fest. Spelade spel, gosade med hunden Fritz och svimmade i kön till debban... Ett storartat ögonblick i mitt liv! Jag kanske berättar mer om det en annan gång. Eller inte.

En dag fick jag följa med Titti, Ann och Adrian till djursjukhuset, som sällskapsdam.
Det var lite roligt att vetrinären var rädd för råttor. Hihi!

Adrian var mest sur, för han uppskattade sannerligen inte att bli petad i öronen.


Mamma kom och hälsade på. Vi åt ost och drack vin och åt semlor och kakor och hade det väldigt mysigt.

Emmeli och jag gick på crossdressingparty. Otroligt heta var vi!





Månaden avslutades med att syster och jag var och såg An Education på bio (så bra!) och sedan hade kak- och chipsförfest med några nära och kära.

Så här pepp var jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar