onsdag 22 december 2010

April 2010

April började med påsk. Jag for till landet och hängde med familjen, gick långa promenader, åt massor av god mat, gosade med hunden och tog en tur till min favoritaffär i Varberg.





Under våren var det en hel del afterworkande. Eftersom vi är rätt mattokiga, mina kära kollegor och jag, så fokuserar vi mer på att äta något smaskigt än att dricka öl. Den här gången åt jag typ världens godaste skagentoast.
Någon kväll skulle vi ut på galej så klart. Syster och jag inledde just den här kvällen med min bästa linssoppa och den goda goda franska cidern.

En lördag drog vi på Copenhagen Popfest.
Började med förpepp i en lägenhet på Amager, med kakor och öl och mys.


Efter thaimat for vi till själva festivalen.
Hängde runt med fina människor och drack lite mer öl.

Och så tittade vi på band ju. Här är Ampel.

Och här är braiga Antonia.

En helg for Rasmus och jag till Bohuslän. Där drack vi kaffe, gick evighetslånga promenader, tittade på en miljon blåsippor, blev exalterade/rädda för ormar i vägkanter, läste dåliga deckare och hade det så himla vårigt och fint!



Så avslutades månaden med Valborg. Vi bestämde att vi inte alls kände för den där vanliga supa-i-parken-grejen och ordnade middag hos Titti istället. Väldigt trivsam och rolig kväll!
(Även om kamerabatteriet dog innan jag hunnit ta en enda vettig bild)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar