onsdag 22 september 2010

Ibland vill man bara mysa

Början på den här veckan var jäkligt intensiv, med jobb och plugg och redovisning och möten och galen politik. Igårkväll var jag svimfärdig av trötthet. Så idag längtade jag efter lugn och mys. Och det fick jag minsann! Har hängt med braigaste girrrlsen Titti, Lotta och Ida. Promenerat, ätit varma mackor, druckit te, ätit mängder av godis och kollat på tv4. Halv åtta hos mig, Idol, Berg flyttar in och så en ny komediserie med "den kvinnliga humoreliten". Den var inte jättekul. Det var däremot Gunde Svan som Carina Berg hade flyttat in hos. Den mannen är galen! På ett underbart vis. Typ spännande att se på tv överhuvudtaget. Gör det så sällan nu för tiden. Åh, jag är så svår alltså... Men fina goa kvällen var det!
Nu har jag krypit in i mitt nya härliga täcke, från ikea. Ser ut att vara för barn, men jag blir alldeles glad bara av att titta på det och allt jag vill är gosa in mig i det. Allt jag kräver är roliga färger, mjuka linjer och moln!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar