onsdag 10 mars 2010

tacorävkjol

Trots att det bara är alldeles vanlig onsdag blev jag ikväll bjuden på riktigt fredagsmys hos Titti och Fredrik. Tacos, kaffe, chokladpudding och film. Så himla gott och härligt!
Vi såg Fantastic Mr Fox. Bra var den! Älskar Wes Andersons alla filmer. Historierna, fotot, skådisarna, musiken, knasigheten. Den här är ju animerad, men man kände ändå igen sig helt och hållet. Så klart var Bill Murray, Owen Wilson och Jason Schwartzman med. Även om det var George Clooney som var stjärnan i den här.
Är för övrigt allt nog en smula förtjust i lille Jason. Alltid bra. Och söt.
Ser inte supergott ut så här på bild. Men det är det ju!
För övrigt fick jag även beskedet att min gudson Orvar visade sig vara en tös. Så nu heter hon Ann. Som i råttAnn. Vilken humor hennes matte har alltså. Hihi!

Igår efter jobb tog jag en liten men effektiv sväng om stan. En styck guidebok inhandlades. Samt en nästintill perfekt kjol, på hm. Svart, kort, puffig och alldeles alldeles underbar! Funkar både på jobb och på fest. Jag kommer sannolikt att bo i den i vår.
Av bara farten följde även en kofta och ett par tights med hem också. Allt invigdes så klart redan idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar