lördag 14 november 2009

Veckan som gått...

Inflyttningsfesten förra lördagen: hårspänne-beyond retro, kavaj-monki, linne+kjol+strumpbyxor+skor-hm.


På väg att bli sjuk i måndags: kofta-minns inte (veromoda, gina, hm?), klänning+leggings+ullstrumpor-hm.


Tillbaka i verkligheten i går: mössa+skinnjacka+vantar-hm, halsduk-indiska, blus+skor-monki, byxor-ginatricot, väska-missragtime.

I övrigt har jag mest sjukat runt i pyjamas. Och så popuniformen när jag behövt vara mer påklädd: tröja-topshop, jeans-cheap monday.


Hemmasnabbmat: ris med nån slags thai-inspirerad sås.

Mer thai, denna gång hämtad från billigt ställe på Bergsgatan.

Uppmuntran när man är sjuklig!
Och så en halloumifalafel från favvostället Jalla Jalla. Det godaste denna vecka var dock syrrans lasagne jag smaskade i mig igårkväll. Men blev ingen bild på den, för hungrig för att komma ihåg det.

Saker jag burit och förtärt. Helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar