söndag 22 november 2009

Lite fredag, lite lördag, lite söndag.

I fredags såg jag ut så här när jag jobbade och mös med syster: hårspänne-beyond retro, topp-bik bok, kofta-carling, jeans-levis, halsband-present.

Igår fixade och donade jag hemma och lunchade med Emmeli i detta: topp-hm, väst-topshop (nertill fanns även jeansen från levis och stövlar från din sko).

Söta små skor på den rätt utslitna toppen...

Inhandlade det första juliga för i år, datumvärmeljus. Ser fram emot mycket mys den här julen!

På kvällen var det utgång. Emmeli, Josse och jag hade försittning med popcorn och hejdlöst blandande av musik på spotify. Sedan bar det av till KB, där vi mötte upp fler vänner. Ganska lugn, men ändock härlig kväll med mycket dans! Och en snäll pojk kom fram och gav mig en fin komplimang. Värmde!

Iklädd: hårband-glitter, kofta+klänning-hm, strumpbyxor-lindex, kängor-scorett, väska-monki.

Idag har jag sovit otroligt länge (stort sömnbehov för tillfället) och läst tidningar och bloggar. Inte så mycket mer. Ska diska lite och sedan gå och nanna igen. Lugn och skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar