torsdag 10 mars 2011

I rymden finns inga känslor (måntisonstors + en film)

Jag vart inte alls frisk, som jag bestämde i helgen. Istället blev jag mycket sjukare. Suck. Så den här vyn hade jag måndag, tisdag och halva onsdag ungefär. Dator, tv, vatten, nässpray, banan, skrivbok och massor massor av snytpapper. Glamoröst så det förslår.

På onsdag eftermiddag fick det dock vara nog med sjukligheterna. Jag pysslade om mitt hem en smula och trampade sedan iväg för en fika med min väldigt gravida och väldigt handledsbrutna vän Linda. Är det någon det är synd om för tillfället är det henne, då dessa två tillstånd passar mycket dåligt ihop. Men alltid alltid lika fint att träffa henne!

Idag har jag vart på jobb igen. Det var som jobb är. Och ikväll har jag hängt med världens bästa syrra. Vi drack te och Trocadero, åt för mycket godis och kollade på I rymden finns inga känslor. Ojojoj, vilken finfin film! Den var grafiskt snygg, himla rolig, hade bra musik, bra story, bra skådisar och gav mig en förträfflig känsla i magen. Tummen upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar