söndag 4 oktober 2009

Kalas hela lördagen lång!

Syster hade födelsedagskalas med familjen.


Hon fick en spegel av mig.

Hur söt? Otroligt söt!

Mamma hade med farmors gamla silverbestick. Josse och jag delade upp dem mellan oss.

Sedan dags för nya familjetraditionen; bowling!

Jag gjorde en strike! Jippi!

Det blev discobowling.

Allt vitt lyste.
Utstyrsel: linne och kjol-hm, strumpbyxor-lindex, himla fina bowlingskor!

Kronprinsen.

Min fina familj!

Tapas på La Roche. Friterad bläckfisk är min favorit, åt även scampi och sparris. Mums!

Dessert: kaffe och favvisen cremé brulé, den här med vanilj- och apelsinsmak.
Det bästa är att knäcka skorpan!

På kvällen kom Josse och Emmeli hit. Sen gick vi till Kb och det var dans dans dans.
Josse var fin i sin tjusiga Kate Moss-klänning från Topshop.


Utstyrsel: Rules by Mary-klänningen och topshop-strumpbyxorna. Eftersom det var en regnig och ruskig dag och kväll blev det scorett-kängorna till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar