torsdag 16 februari 2012

Spel, Vit päls och dis

I fredags kväll kom jag tillbaka till stan och begav mig genast till Alex för vin och spelet Popkult.

Det var fint!

Men jag blev så klart sist på grund av mina icke existerande tv-spelskunskaper. Nåväl, man kan inte vara bäst på allt. (Eller?!)

På lördagen tog Kalle och jag en liten tur runt stan. Jag suktade efter underbaraste Minimarketsandalerna, men nöjde mig med att köpa ett hårspänne för hela 25 kronor. Hemma igen blev det fika med Varmt & Kallt i muggen. En tveksam dryck, men semlan var smaskig värre.

På kvällen traskade Evelina, Emmeli och jag på förfest.

Följt av Vit Päls-konsert, ölhäng på Grand och efterfest till väldigt sent. Skoj skoj!

På söndagen gick Kalle och jag på långpromenad i diset. Gick en sväng på konsthallen, kollade i fönstren till second hand-affärer, åt hamburgare i gatukök, roades av kidsens snöbollskrig och Kalle blev för en kort stund medlem i The Brat Pack.


Sedan gick vi hem och la oss på soffan, knaprade popcorn, såg på tv och gjorde just inget mer den dagen. Så göttigt.
Och det var helgen vecka 6 det. Det var en bra en!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar