måndag 2 januari 2012

Gott nytt år, kära läsare!

Hoppas att ni hade ett toppenfint nyårsfirande! Om det så var superfancy långklänningsparty eller hemma i soffan i mysbyxor. Vad man än känner för. Själv var jag på knytkalas och hade det himla fint. Följt av en superlat första dag av 2012. Och en internetlös sådan (därav inget bloggande tyvärr). Fick en smula panik först. Vad 17 gör man utan internettet?! Det ordnade dock upp sig väl ändå, med old-fashioned nöjen som bokläsning, tv-tittande, cirka 500 bitar rösti med remuladsås (just så, fett och det fanns i frysen) och massor av mys.

För övrigt har jag inte avlagt några nyårslöften alls, eftersom jag är världssämst på sådant. Om jag förbjuder mig att göra något, vill jag ju bara göra det ännu mer. Mig måste man lura och lirka med för att det ska hända något. Även jag själv måste göra det. Men jag ska i alla fall försöka lite grann så där på en höft att sova mer, äta mer/bättre, jogga mer, slöshoppa mindre, spara mer pengar att spendera på resor, diska oftare samt tre hemliga mål som jag inte vill jinxa genom att berätta om. Tihi.

Så jag tillönskar eder alla ett dundertoppenfantastiskt 2012! Må er löften, önskningar och mål gå i uppfyllelse. Jag återkommer snart med nyårsbildrapportering. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar