onsdag 24 augusti 2011

Helgen vecka 33...



var min syster skitsnygg och var därför tvungen att modebloggsposa i en trappuppgång.




satt jag på en filt i solen på min innergård och organiserade kalendern inför hösten och läste en intressant jobb-bok. Kände mig mycket nöjd med mig själv.





hade jag det gött med fina vänner, drack drinkar, minglade och dansade till northern soul och till house.



vilade jag på en filt i parken med Emmeli. Vi utvärderade och planerade för framtiden och så läste vi böcker. Em läser en av världens underbaraste. Lite avis.




gick jag på Malmöfestivalen och åt crepes och kollade på Serenades och på Veronica Maggio. Det regnade, men vi drog sjalarna över huvudet och sjöng om tre små gummor som gick till torget och det hela blev en fin kväll ändå.

Och en väldigt fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar