söndag 11 april 2010

Ritsch

I fredags på jobb böjde jag mig framåt för att plocka upp någonting. Ritsch hörde jag då. Byxorna hade spruckit. Yay! Turligt nog syntes det inte för utomstående... Vill här med också poängtera att detta inte var orsakat av plötslig viktuppgång, utan snarare av ett evigt slitande på cykelsadeln. Sant! Haha!

Alltså behövdes nya byxor inhandlas. Jag är sämst på att köpa byxor. Ser de inte ens i affären, istället slutar det vanligtvis med att jag kommer hem med ännu en klänning. De är ju så mycket roligare! Men igår tog jag med mig syster på byxmission. Och jag lyckades köpa ett par! Även om de kanske är mer som tights än jeans egentligen...

Från hm.

Förutom klänningar bultar mitt hjärta extra starkt för skor. På Weekday hittade jag ett par som är alldeles alldeles underbara! De var bara tvugna att få ett nytt hem i min hall. Så snygga! Efter att ha provdansat dem i natt visade de sig även vara otroligt bekväma. Inte minsta antydan till skoskav. UNDERBARA!

En liten liten rosett från Shock blev det också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar