lördag 4 augusti 2012

Insta-juli

 En eftermiddag/kväll spenderade jag med syrran på hennes balkong. Fikade, åt middag och gullade med hunden. Så himla fint!

 En särdeles smaskig sommarmåltid. Potatissallad med massor av grönsaker, halloumi och så oliver. Nom nom nom!

 En kväll på debbans uteservering. Öl och vänner!

 En sådan där supersomrig söndag, med picknick på Ribban. Ljuvligt!

 <3 p="p">

 En dag valde en för mig okänd person att sätta fast min cykel med sitt cykellås. Sex timmar senare kommer den okända personen och tar bort låset. Jaha, oookeeey?!

 Glad hund på landet!

 En morgon kommer vi till jobbet och upptäcker att någon har skjutit genom altandörren med något slags luftvapen. Jäkligt o-nice. Men mönstret blev ju snyggt i alla fall...

 Så plötsligt var det dags att jobba sista dagen på det jobbet. Här cyklar jag för sista gången på min fina grusväg. Hej då grusvägen!

 Istället blev det semester och jag for på utflykt. Halland var attans vackert!

 Och så låg jag på stranden och solade i min tjusiga hatt.

 Middag på Moriskan med finaste pojkvännen en ljummen kväll.

 En annan kväll var vi på landet och klättrade på stenar för att få bästa fotot av solnedgången.

Slutligen en gigantisk gräshoppa som parkerat sig på fönstret på julis sista dag.
Hej då juli!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar